2012. január 3., kedd

2011 karácsonya.

Az idei karácsonyunk nagyon felemásra sikeredett.Már a készülődés sem olyan volt mind eddig, hisz már én is dolgozom, és így nem marad mindenre annyi időnk mind eddig, a gyerekek is az utolsó napig mentek óvodába, bölcsibe, csak akkor tudtak itthon maradni mikor már Eninek sem volt iskola, és napközben tudott rájuk vigyázni. Az ajándékokat már korán beszereztem, volt olyan amit már októberben megvettünk. Kicsit talán elszálltunk az ajándékok terén, mert rengeteg mindent kaptak.
Szerencsére úgy alakult a beosztásunk, hogy Zoli és Én is itthon voltunk 24-én,kicsit másként csináltuk a karácsonyt mind eddig, mert most a gyerekek is részt vettek a karácsonyfa díszitésében, eddig a fa is a meglepetés része volt.Most is sokat voltunk szent este 11-en, vacsora után elmentem a gyerekekkel sétálni, megnéztük, hogy minden hová, hozott-e fát a Jézuska, addig a mi ajándékaink is a fa állá kerültek.
Voltán örömködés mikor haza értünk, szinte mindenki ajándékát a gyerekek bontották ki, annyira nagy izgalomba voltak.
Egész este játszottunk, hozott a Jézuska jó pár társat, remekül szórakoztunk társasozás közben.
A másnap már nem alakult ilyen jól, mert szegény anyukám reggel elcsúszott és olyan szerencsétlenül esett, hogy maga alá szorult a keze, és eltört a csuklója. Így az egész délutánt a Balasetiben töltöttük.
Másnap a Pesti papáéknal voltunk, megnézni oda mit vitt a Jézuska.Sajnos nálunk nagyon hamar elszállt az a pár nap, főleg, hogy keddtől már mind ketten dolgoztunk.

Szépségeim

 A káosz
 Még mit bonthatnék ki




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése