2010. augusztus 9., hétfő

Jászberényi állatkert

Tegnap ellátogattunk a jászberényi állatkertbe, hisz az idő is ennek kedvezett.
Oda felé a Húgi végig aludt, ami miatt egy kicsit aggódtam hiszen előtte lévő nap mind két gyermekem lázas volt. Más tünettűk nem volt, csak a hőemelkedés, délután azon gondolkodtam, hogy nem-e attól lázasodtak, be, hogy esetleg krétát ettek. Mert mostanában esténként a ház előtt szoktunk aszfalt krétázni, és volt, hogy a Zitus szájából halásztam ki a kréta darabokat.
De szerencsére ott nem volt semmi baja, élvezte az állatokat, bár én egy kicsit nagyobb lelkesedést vártam tőle, hisz itthon úgy oda van ha valamilyen állatott lát pl: ló, cica, kutya, liba stb,de ott nem igazán érdekelte őt, inkább az apróbb állatok tetszetek neki mint a tengeri malac , és a szurikáták. De élvezte, hogy rohangászhat, én meg rohanhatók Ő utána.
De nem úgy a bátyát, amint számítani lehetett Ő nagyon élvezte végig rohangált egyik állattól a másikig. Mivel ez elég kicsike állatkert így többször is végig sétáltunk és megtudtunk mindent alaposan nézni. Láttuk a medve etetést, Maki is dobált be gyümölcsöket neki, aztán jött a legjobban várt oroszlán etetés amit még én is nagyon élvezetem, mert eddig mindig csak feküdtek az oroszlánok az állatkertben mikor láttuk őket. De itt láttuk, hogy rohantak ki a ketrecükből mikor etetés volt, és hogy keresték a kaját, amit a gondozok eldugtak előlük.
Egész késő délutánig ott voltunk, nézelődtünk, sétálgattunk és persze játszótereztünk. Hazafelé persze mindkét gyermek beájult és csak itthon a kapu előtt ébredtek fel. Apának volt még egy bónusz meglepetése is mert estére igazi hamburgert csinált nekünk.
Legközelebb az abonyi állatkertet vesszük célba mert állítólag az is nagyon szép hely.

1 megjegyzés:

  1. És mikor jöttök a győribe?;P Az is tuti...:) Ha jöttök, tessék szólni!!:)

    VálaszTörlés