2010. szeptember 20., hétfő



Őszi ovi móka.

Ez a hétvége elég kis langyosra sikeredett az időjárás miatt. A pénteket és a szombat nagy részét bent töltöttük. még jó, hogy a múltkor vettem nagy karton papírt és mikor Pesten voltunk a mamánál, megláttogatuk régi szomszédainak( elvittük nekik Maki kinőtt ruháit), és kaptunk egy pár Ikea katalógust. Szombat délelőtt rajztoltam egy nagy házat a kartonra, és elkezdtük Kristóffal berendezni, együtt kiválasztottuk a bútorokat, én vágtam Maki pedig beragasztotta őket, jól szórakoztunk majd 2 órát játszottunk vele, beszélgettünk és ragaszgattunk, de még nincs teljesen kész.
Délutánra kisütőt a napocska, és elmentünk biciklizni, kitekertünk a Mamához, mostanában ott az a gyerekek kedvenc játéka, hogy van egy kiszuperált ezer éves traktor aminek le van törve a teteje, így rá lehet ülni, és lehet Őket húzogatni, imádják, több órát elvoltak vele, vagy én húztam mindkettőjüket, vagy Maki húzta Zitust.
Vasárnap megint eset egész délelőtt az eső, erre a napra terveztek a monori óvodák egy közös őszi családi programot a piac térre. Délután kilátogattunk ide, és remekül éreztük magunkat, volt terménybáb kiállítás, kézmüveskedés, kukorica morzsolás, Kolompos koncert stb....
Zoli és Kristóf leültek minden hova és kipróbáltak amit csak lehetett, Hagytam egy kicsit Apát és fiát egy kicsit kettesben, én közben Zitát kergettem, aki mindösszesen egy órát aludta egész nap , ami néha meg is látszott a viselkedésén, mert biza volt, hogy földhöz vágta magát, ha valamit nem engedtem meg neki. De rátaláltunk a kukorica morzsolásra ami nagyon bejött neki, legalább 1 órát eltöltött azzal, hogy a kukorica szemeket pakolgatta.
Közben elkezdődött a Kolompos koncert ami viszont Makinak jött be, találkozott a szomszéd fiúkra és egy pár focis barátjára, és együtt bohóckodtak a színpad előtt.
A végén nekem is be kellett állnom táncolni, jókat röhögtünk Makival mert egyikünk se egy táncos lábbú.
Remekül éreztük magunkat, jövőre is biztos kilátogatunk, és akkor már mi is indulunk a terménybáb versenyen, mert idén túl későn tudtuk meg, hogy ilyen is lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése