2011. május 14., szombat

Testvéri szeretet.

Tegnap reggel mikor sétáltunk az oviba ez a párbeszéd zajlott le a gyerekek között.
(mikor a Maki születésnapját ünnepelték az oviban, az ovo nénik megengedték, hogy Zita is bemenjen közéjük ünnepelni, ami Zitát teljesen elvarázsolta)

Z: Én is bemegyek Kristóffal oviba
É: Nem lehet kicsikém, most készülnek az év végi előadásra.
K: Igen, majd utána te is bejöhetsz, és mikor én leszek a napos, majd megtanítalak mi a napos feladata, hogy majd te is tud.
Z:Szeretlek Kristóf.
K: Én is, hagy fogjam meg a kezed.
Innentől kézen fogva sétáltak az ovi-ig. Persze az ajtóban aztán volt egy kis hiszti Zita részéről, hogy ő most nem mehet be.


Utána elsétáltunk a Dm-be sampont venni nekem, kérdeztem Zitát kér-e Kubut
a válasz ez volt:
-Igen, de vegyünk Kristófnak is.
Imádom őket, igaz, hogy néha nyúzzák egymást de azért a nagy szerelem mag van közöttük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése