2009. május 18., hétfő

Nyakamon vannak a vizsgák.

Szombaton beköszöntött életembe az újabb vizsga időszak (ááááá). Mondhatom, most nem sok kedven van tanulni és vizsgákra járnom, de az már valahogy ki kell bírnom, ha minden jól sikerül, akkor ez lesz az utolsó.

Csak most nagyon nehéz megszerveznem Zitus miatt, hogy több órára elmenjek itthonról.

Szombaton már adtam is az élvezetnek mindjárt két vizsgával indítottam.

Reggel jött a Tesóm, vigyázni a gyerekekre. Én fejtem le Zitusnak tejet, amire a végén nem is lett szükség mert végig aludta míg én távol voltam. Jó volt a vizsga ép időben érkeztem meg, gyorsan kitöltöttem a teszt lapot és rohantam is haza. Gyorsan megebédeltettem a gyerekeket és lefektettem őket. És jöhettem is vissza a követezőre, most Apa pesztrálta a gyerekeket. Végül is elég jól megoldottuk azt a napot már csak az kell, hogy sikerüljenek is, amit írtam.

Ja és a legfontosabbról még nem is írtam végre leadtam a szakdolgozatomat, egy teherre kevesebb, remélem el is fogadják.

Íme a nagy mű:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése