2009. június 1., hétfő

Még élünk.

Jelentem még élünk, de mostanában nincs sok időm ide ülni a gép elé. A múlt héten szinte minden napra jutott valami program.

Először is kedden gyereknap volt a bölcsibe, persze nekem az nap vizsgám volt és mind a kettő pont egy időpontban. Így Apa elvitt engem a suliba, majd rohant a bölcsibe, Ildi mama meg vigyázott Zitusra, mert a nagy meleg miatt Ők nem mertek lemenni a bölcsibe.

Apa ügyesen helyt állt a böliben, jól érezték magukat volt zizi, bambi, meg körhinta. Nagyon örülök, hogy annak idején mégis ezt a bölcsit választottam, és nem maradtunk a magán bölcsibe. Volt a gyerekeknek ugráló vár, arc festészet, meg közős mókázás. Apa elmeséléséből nekem az tetszett a legjobban, hogy az arcfestészetnél a hölgy megkérdezte Kikit, hogy mit szeretne mit fessen neki a válasz hóembert, mondták neki, hogy nem muszáj a bölcsis jelét választania, bár mit kérhet, így az én fiam házikót kért, jól nézet ki a sok tigris, cica, stb. között neki egy házikó volt az arcán, már most látszik az egyéni stílusa ( hi-hi)

De mivel Apa mostanában sokat dolgozott, így Ő leginkább azt élvezte, hogy vele lehet.

Szerdán a doktor nénihez kellett mennünk, mivel Zitus 2 hónapos lett (róla is szeretnék egyszer bővebben írni, ha az időm engedi). Ő egy csodálatos lányka, annyit kommunikál, hogy szinte el sem hiszem, hogy csak 2 hónapos. A védőnő is megjegyezte milyen szépen reagál arra, ha hozzá beszélnek, szinte olyan mintha válaszolna az Ő baba nyelvén. Zitus már 63cm és 4800g, centiben már utol érte a bátyát, de a súlya majd 1 kiloval könnyebb, a védőnő szerint ezen ne aggódjak, látszik, hogy szép kiegyensúlyozott baba. Most már kezdem azt gondolni, hogy annak idején lehet, hogy túletettem a Kristófot és ezért volt olyan hasfájos, Apa szerint ez hülyeség szerinte az egyik fiú a másik meg lány ezért van ekkora súly különbség köztük. Kicsikém egyből két oltást is kapott, mivel pont volt a doktornőnek peomococcus (nem tudom, hogy kell leírni) vakcinája így azt is beadattuk neki. Elég jól viselte a kis drágám, mire felöltöztettem mát újra mosolygott. Bezzeg a bátya, na, ő megmutatta milyen az igazi hiszti, 3 év alatt nem volt olyan rossz, mint abba az ½ órában égett is az arcom rendesen. Neki a kullancs elleni ismétlését kellet beadni, na, amilyen ügyesen viselet az elsőt most olyan szörnyű volt, már be se akart menni, Apának úgy kellet lefognia, kint meg szóba se állt a védőnővel, nem engedte, hogy megmérjék, nem válaszolt a kérdésekre, most szerették volna kitölteni a 3 éves státusz vizsgálatra vonatkozó adatokat. De a legszebb az volt, hogy úgy elszaladt, hogy a parkolóba értem utol. Nem értem miért viselkedett így, miután eljöttünk már nem volt semmi gond vele.

Ezek után kicsit féltem, hogy fog viselkedni más nap a fogorvosnál. Mivel Kristóf múlthéten, Monoron volt, lemaradt a fogorvosi vizsgálatról a bölcsben, és mivel ez a vizsgálat kell, az egészségügyi kartonjára el kellet vinnünk fogorvoshoz. Ott nagyon ügyesen viselkedett, beült a fogorvosi székbe és megmutatta a fogacskáit, amit nagyon szépnek találta doktornő, de látszik, hogy ez sztk. Meg akartam kérdezni, hogy a fogszabályozást mikor lehet a legkorábban elkezdeni, mert nagyon félek, hogy nehogy olyan fogai legyenek, mint nekem. Hogy ezt elkerüljük, minden megteszünk, hogy szépek legyenek a fogai. Na, a Nő jól elhajtott, hogy mit akarok még csak három éves, nagyon kedves volt, látszott rajta, hogy marhára nem érdekli a téma, csak menjünk már. Na mindegy az a lényeg, hogy szépek a fogai, mert míg kint vártunk, találkoztunk az egyik bölcsis társsal akit vissza hívtak, mert már vannak lyukas fogai.

Húú most már nagyon álmos vagyok, majd holnap folytatom a gyereknappal meg a pecázással.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése