2009. június 22., hétfő

Apák napja

Hivatalosan tegnap volt apák napja, és mi egy apró ajándékkal köszöntöttük apát e jeles napon, hogy tudja, hogy mennyire szeretjük, és milyen jó apának tartjuk.Beácskának ezúton is megkőszöném az ötletet és az ajándék elkészítését. Bea ötlete volt az ajándékozás, bevallom én nem is tudtam erről a napról. Ő készített egy nagyon szép egy italcímkét amit egy üveg italra ragasztott nagyon ötletes volt. Apa nagyon meghatódott és örült neki



Mikor leszek én is felnőtt?

Mondd el nekem, Apa!

Nem vagyok még iskolás,

De nem is vagyok baba!


Mondd el nekem, milyen érzés

Apukának lenni?

Szeretsz-e, mondd, korán reggel

Dolgozóba menni?


Jó érzés-e hazaérni,

Megölelni engem?

Látod-e, hogy egész kicsit

Ma is nagyobb lettem?


Jó érzés-e betakarni,

Puszit adni este?

Maradj itt az ágyam mellett,

Kérlek, ne menj messze!


Rajzoltam egy képet neked,

Te vagy rajta, nézd meg!

Én vagyok a kisgyerek és

Kézen foglak téged!



1 megjegyzés:

  1. Nincs mit, nagyon szívesen!
    Ez a vers nagyon szép! Meg is jegyzem, és asszem egy oldalra rákerül még. ;-) (költőt-címet nem tudsz véletlenül?)

    VálaszTörlés