2009. december 19., szombat

Ajándékozás az oviban.

Tegnap volt az utolsó nap az óvodában, most két hét pihi, és ünneplés következik itthon.

Sokat gondolkodtam, mit is adjunk az ovo néniknek ajándékba, mert szerintem nagyon szerencsések vagyunk, hogy két nagyszerű ovo néni vigyáz Kristófra. Timi nénit azért szeretjük, mert rá tudja venni Kikit egy kis alkotgatásra, és nagyon kreatív, Marika nénin meg látszik a sok év szakmai tapasztalat, hogy Ő biz tud bánni a rakoncátlan fiúkkal, aminek később szerintem nagy hasznát fogjuk látni, de a „szigora” ellenére imádják a gyerekek.

Nem nagyon akartam a sablonos ajándékot adni (kávé+ desszert), de szerencsémre találtam egy jó ötletet a nlc. A rengeteg télapó csokiból készítettünk apró meglepetést az ovo néniknek.

1 lépés öszetőrni a csokit ( és nem úgy, hogy közben a felét megesszük, nálunk ez történt)
2 lépés kevergetés
3 lépés meg több kevergetés
4 lépés a formába öntés
5 lépés a minőség leellenőrzése És végül az elkészült mű

Kristóf már nagyon izgatott volt a beígért karácsonyi buli és az ajándékozás miatt. Olyan aranyosan adta oda az ajándékokat, miközben kellemes ünnepeket kívánt azt is elmesélte, hogy ezeket Ő csinálta tegnap este. Reméljük az ovo nénik örültek a kis meglepetésünknek.
Mert mi nagyon örültünk az övéknek. Aznap már ebéd után mentem Kristófért, aki amint meglátott már abba is hagyta az ebédet, már jött is kifelé. De azért Timi néninek sikerült meggyőznie, hogy nyugodtan fejezze, be az ebédet Anya megvárja. Így is elsőnek jött ki. és hozott egy kis karácsonyi ajándékot nekem, ami nagyon jól eset (repeset a szívem, a boldogságtól). Nagyon szép karácsonyi angyalkát kaptam, plusz egy kis tálban mézeskalácsot és egy toboz angyalkát, Az ajándékok elkészülte nagyban Timi néninek köszönhető Kristóf elmondása alapján, amit ezúton is szeretnék meg köszönni neki.

És szeretnénk meg egyszer Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánni a Deák Óvoda minden kedves ovo nénijének

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése