2010. október 13., szerda

Elmúlt napok eseményei.

Mikor az Anna és Peti vetítésen voltunk, egy anyuka szólt nekem, hogy csütörtökönként a vígadóban zene bölcsi szerűt tartanak a gyerekeknek, de semmi extra, csak az anyukák és a gyerekek összejönnek és énekelgetnek, ha van, kedvünk egyszer menjünk el. Múlthéten el is mentünk megnézni, és Zitus nagyon jól érezte magát, örült, hogy vele, egykorú gyerekekkel lehet. Kicsit aggódtam, hogy fog viselkedni, mert itthon rettentően akaratos, és minden játékkal Ő szeretne játszani. Szerencsére kellemesen csalódtam, mert nem volt semmi gond vele, nem vettel el a többi gyerektől a játékokat, hanem Ő is osztozkodott, és mikor mentünk haza szépen visszaadta azokat a játékokat, amik nem az övé volt. nekem viszont rá kellett jönnöm, hogy bizony Zitus is óriás, eddig én úgy gondoltam, hogy Ő milyen kis picike törékeny baba, nekem Ő mindig picinek tűnt. Aztán egy frászt majd egy fejjel magasabb a korosztályánál, Ő volt az egyik legmagasabb.

Szombaton reggel elmentünk az általános iskolába, mert játék börzét tartottak, gondoltam hátha tudunk venni valami jó kis társast jutányos áron. Hát azt nem kaptunk, de lett egy új játék babakocsink babával, és kis rózsaszín telefonunk, Maki természetesen bakugánt vagy mit választott magának és valami pókemberes vackot. Utána haza vittük Zitus és Enikő vigyázott rá, míg mi elmentünk a könyvtárba, mert egy gyerek pszichológus tartott előadást, és addig a gyerekeknek kézműves foglalkozást tartottak. Kristóf nagyon jól érezte magát, nagyon tetszett neki, hogy ott mennyi dinós könyv van. A végén be is írtakóztunk a könyvtárba és kikölcsönöztünk egy újabb dinós könyvet, és Pöttyös Panni óvodás kalandjait, hogy legyen mit olvasnom nekik esténként.

Másnap a városligetben voltunk egész nap, igaz az állatkert volt célba véve, de a gyerekek elakadtak a városligeti játszótérnél. Plusz még a bátor tábornak volt kint rendezvénye, a gyerekek mikor meglátták a sokadalmat elfelejtkeztek az állatkertről és inkább ott akartak maradni. Kristófnak csak hazafelé tűnt fel, hogy nem is voltak állatok, és megkért, hogy azért legközelebb azért menjünk el az állatkertbe is.

Tegnap és ma a kandallónk készült, tegnap itt volt a kőműves és megcsinálta a kéményt, ma meg összeszerelték a fiúk a kandallót és rá kötötték a kéményre, már csak fát kell vennünk és kikapcsolhatjuk egy időre a gázt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése