2010. október 13., szerda

Szellemek.

Mostanában szellemek járnak nálunk. Reggel mikor felkellek az az első, hogy felcsavarom a fűtést, hogy mire a gyerekek felkeljenek, jó meleg legyen, és mikor elindulunk, az oviba kikapcsolom, mert mostanában napközbe kellemes vénasszonyok nyara van. Jóval 10 óra után veszem észre, hogy nagyon meleg van a házban, megnézem a termosztátot és látom, hogy fel van csavarva, pedig biztosan emlékszem, hogy lekapcsoltam. De gondoltam lehet, hogy rosszul emlékszem és elfelejtettem kikapcsolni.

Másnap mikor Zitussal hazaérkezünk, az oviból észreveszem, hogy hiányzik az egyik fülbevalója, szétszedem az ágyát hátha ott esett ki, de nincsen. Aznap éjszaka az emeletes ágy aljábban aludtam és éjszaka oda vettem magamhoz Zitás is mikor felsírt, ott is szétnézek, végig simítom, a kezem a lepedőn hátha ott van, megnézem a babakocsit és a sapkát is, de nem találom sehol.

Teljesen elkenődtem, hogy elhagytuk a fülbevalót. Délbe viszem be Zitát a gyerekszobába lefeküdni és már az ajtóból észrevettem, hogy az emeletes ágy alsórészének a közepém ott fekszik a fülbe való. Mivel azt az ágyat még nem használjuk itt nincs, ágynemű csak egy lepedő van felhúzva a matracra, így egyből feltünt a fülbevaló. Nem hiszem el, hogy mikor néztem nem vettem ott észre, pedig tényleg alaposan megnéztem. Még szerencse, hogy nálunk ilyen segítő kész szellemek vannak, és nem eltüntetik a tárgyakat, hanem megkeresik nekünk.

Régebben is mikor gyerek voltam történtek itt furcsaságok, pl ,magától bekapcsolt a rádió stb.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése