2011. augusztus 4., csütörtök

Tegnapunk.


Tegnap Zoli szabadnapos volt, elmentünk a gyerekkel egy kicsit Maglódra shoppingolni, először a decatlhon-ban randalíroztak, nagyon tetszett neki a trambulin, persze amiért mentünk az nem volt.Egyszerűen nem lehet kapni augusztusban Zitára való melegítő nadrágot, az összes nadrágja boka lengető, és amilyen jó időnk van igen csak szüksége van hosszú nadrágra.
Majd átmentünk a Bauhausba Papának körfűrészt nézni, ahol végre teljesült az egyik álmon. Olyan régóta szerettem volna egy kék hortenziát, de mindig olyan drágán adták, hogy sajnáltam rá annyi pénzt, de tegnap végre rám mosolygott a szerencse, mert 1/4 áron adták őket, végre az én kertben is virít egy kék és egy rózsaszín hortenzia, gyönyörűek.
A gyerekek kellően elfáradtak a rohangálásban és a trambulinizásban, hazafelé már a kocsiban elaludtak.
Délután elmentünk bringázni a város szélén lévő lovardába, ahová végül nem tudtunk bemenni, csak a kerítés mögül csodálhattuk a lovakat, de a gyerekeknek így is nagyon tetszett.
Miután haza értük a gyerekek rávetették magukat a főt kukoricára, Kristóf a második harapás után égtelen sírásba kezdett, elfelejtettem, hogy mozog az alsó fogacskája, és nem tudta harapni a kukoricát. Sikerült kifordítania a fogát, nekem kellett visszaraknom a helyére, aki ismer az tudja mennyire irtózom az ilyen dolgoktól, de csak vissza kellett igazítanom a helyére.
Persze később ki is esett a fogacska, így már az alsó első két foga hiányzik Kristófnak.

Bukósisakos brigád
Le kellett fényképeznem az éjjel, hogy alszanak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése