2010. január 16., szombat

Az elmúlt pár napunk.

Mióta Zoli fönőke kilépet Ő viszi az osztályt addig míg nem találnak megfelelő embert az osztály vezetésére. Zoli szabad ideje meglehetősen lecsökkent vagy dolgozik, vagy alszik szegényem, nagyon megviseli, hogy szinte éjszaka kel. És az óta nagyon kevés ideje jut a családjára. Most is úgy volt, hogy 4 napot lesz itthon és végre kitudja, magát piheni, de mondanom se kell, hogy nem így lett, mert egyik kollégája lebetegedet és be kellett mennie, dolgozni.Csütörtökön lementünk Monorra intézni az óvodát Kristófnak, április elejétől már oda fog járni a Süni csoportba, igaz egyelőre csak ½ napra és középsősnek, mert csak így volt hely, ezért másfélszer lesz középsős. Zitust is beveszik bölcsibe, ha már betöltötte a kettőt.Pénteken pedig elmentünk fürödni az esztergomi fürdőbe.Mikor megérkeztünk mindenki olyan kedves volt velünk, Zita kapott fürdőpelust és bébiételt a fürdőtől, és a biztonsági Őr bácsi is nagyon kedves volt, meg mutatott mindent, hol tudunk átöltözni, hogy műkődnek a szekrények. Őrültem is nagyon, hogy sikerült egy szuper baba barát fürdőt találnunk. De bent jött a fekete leves, volt egy rakat fürdő mester, akik szinte ott álltak feledünk és azt figyelték mikor szólhatnak ránk. Én még ilyen helyen nem voltam, itt szinte semmit nem lehetett csinálni mindenért ránk szóltak. Mi voltunk az egyetlen kisgyerekes család a gyerek medence közelébe rajtunk kívül senki nem volt, leültem a medence szélére, hogy egy kicsit hozzá szoktassam Zitust a vízhez, már rohantak is oda, hogy nem lehet a medence szélére ülni. A kisgyerekekre úgy lehet felügyelni a gyerekmedencében ha, állok a vízben. Na, már most minden kisgyerekes szülő tudja, hogy először úgyis az anyja ölében van a gyerek az idegen környezetben, majd ha megszokja már kicsit bátrabb és felmeri fedezni az újdonságokat. Na, már, most ha én állok a medencébe és a gyerek a kezemben van, soha nem mert bele menni a vízbe. Zitus végig valamelyikünk kezébe volt, mert nem mert „bele menni „a vízbe. Kristóf viszont élvezte a vizet, bár Őt is nagyon zavarta, hogy állandóan rászólnak. Ami végkép kicsapta nálunk a biztosítékot, hogy egy élményfürdőben úszásoktatás van. 3 óra után kezdődött a medencébe kb. 3-4 gyereknek az úszásoktatás, ami miatt szintén élvezhetetlenné vált a fürdés, mert mindig valaki neki ment a gyereknek vagy Ő volt útban az úszóknak. Mikor kehidán voltunk ősszel szinte alig lehetett kiimádkozni a vízből, óriási hiszti volt mikor közöltük, hogy megyünk haza, itt már Ő mondta, hogy mehetünk haza már nem akar fürödni. Hazafelé mindkét gyermek édesdeden aludt az autóban csak a ház előtt ébredtek fel.

Ma pedig elmentünk oda ahová tornára járunk a családi játszóházban. Itt már jól érezte magát mindkét gyerek. Azt hittem hogy majd Zitus itt is majd végig a kezemben lesz, de csodák csodájára nem így lett. Nem félt a sok gyerektől, hanem remekül érezte magát, boldogan mászkált mindent megnézett és felfedezett. Mikor már álmos lett Kristófot leültettem az alkotó sarokba, hogy az ott lévő nénivel alkosson valamit. Addig és az előtérben tologattam Zitát és innen ráláttam Kristófra is. Mire a kis erdei manó elkészült Zita is elaludt. Míg Zita aludta ruhatárban a babakocsiba addig én tudtam bent társasozni Kikivel. Már dél is elmúlt mikor elindultunk haza, de még beugortunk a piacra Star Warsos újságot venni, mert megígértem Kikinek, hogy ha jó lesz, veszek neki egyet. Itt találkoztunk Patrikkal és anyukájával így volt nagy mókázás míg hazaértünk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése