2011. július 6., szerda

Tejfogacska.


Kristóf még a múlthéten szólt, hogy mozog az egyik alsó fogacskája. Már napok óta csak "lifegett" neki, de nem akart kiesni, és mivel az egyik focis barátja megnyugtatta, hogy nem fog fájni ha kiesik, minden félelem nélkül tűrte a dolgot, és nagyon várta, hogy kiesen.
Erre tegnap mikor szált ki a fürdőkádból belepottyant a vízbe a foga. Izgultam, hogy észre vegye mikor kiesik, hogy eltudjuk tenni emlékbe, és szerencsénk lett mert a vízben sikerült megtalálnunk.
Lehet, hogy hülyeség de én ügy elérzékenyültem, hisz az én kisfiamnak kiesett az első tejfoga.
Abban bízok, hogy Ő nem fog úgy megszenvedni a fog váltással mint én, mert nekem szörnyű volt, még a mai napig emlékszem rá.
Közben meg napok óta emésztem magam az iskola miatt, tudom, hogy még messze van de én imádok agonizálni, és sokáig rágódni egy dolgon.
Miután múlthéten felhívott az Ovo néni és beszéltünk, már majdnem teljesen eldöntöttem magamban, hogy hagyom Makit még egy évet az óvodába, és csak 7 évesen megy majd suliba. Tudom, hogy pl a wardorf iskolába nagyon fontos, hogy már elkezdődjön a fogváltás, mert ez is egyik jele az iskola érettségnek.
Lehet, hogy ez egy jel arra, hogy még is menjen iskolába???????????????????

1 megjegyzés:

  1. Miért szeretnéd még egy évet oviban hagyni Kristófot? Szerintem olyan okos, értelmes nagyfiú, akár már most ősszel is elkezdhetné a sulit... (Na persze csak a blogból ismerem, nem tudom, milyen élőben, de ami itt 'átjön', azok alapján nem lenne indokolt maradnia.):)
    Hajrá fognövesztés, Ákosnak már kint van két csontfoga!:O

    VálaszTörlés