2013. október 13., vasárnap

Iskola.

Nálunk nagyon döcögve indul ez a második osztály.
Már eldőlt, hogy biztos én vagyok a világ legrosszabb anyukája, a múlthéten akkora bakit követtem el amit egyhamar nem tudok megbocsájtani magamnak.
Történt ugyanis, hogy a gyerekek osztály kirándulásra mentek, mi is szépen készültünk rá, előző nap beszereztük a szükséges ételt, italt, nasit ami csak kellett, este bepakoltunk a kiránduló táskát, készen álltunk a kirándulásra. Reggel szépen felkeltünk, készülődtünk, és elindultunk a gyerekekkel az iskolába, mikor oda értünk, jött a fekete leves, ugyanis a kiránduló busz kb 5 perccel ezelőtt elment.
Rosszul emlékeztem az indulás időpontjára 1/4 8 helyett 3/4 8-ra emlékeztem, hát nem kívánom senkinek azt az érzést mikor a Kristóf rájött, hogy lemaradt a kirándulásról, hát majdnem én is sírva fakadtam az iskola előtt.
De azért viszonylag hamar túl tette magát rajta, a hétvégén kárpótoltuk mozival mert azt választotta, és ott vannak a szekrényben a foci jegyek a M.O- Andorra meccsre, bár a pénteki események után szerintem, csak mi leszünk kint :(

A másik Kristóf magatartása az iskolába, a tanulmányával, továbbra sincs gond ( bár már jár magán tanárhoz a helyesírása miatt, hiába no, még ebben is rám ütött) a magatartása katasztrófális, már nyolc fekete csíkot sikerült eddig összeszednie, tavaly egész évben nem volt ennyi.
Nem tudom, mit csináljak, már szinte mindent kipróbáltunk, leszidtuk, nem vettünk tudomást róla, büntetés stb. de semmi nem használ továbbra is hozza a fekete csíkokat.
Már tényleg nem tudom mit kéne kitalálnom, hogy kicsit jobban viselkedjen az iskolába.



Ui. azért a fekete csíkokat, nem valami nagy rosszaságok miatt kapta, többet azért kapott mert szaladt a folyóson, meg beszélgetett az órán, ennél súlyosabb szerencsére nem volt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése