2009. február 11., szerda

Egyik szemem sír a másik nevet

Hétfőn voltunk a doktor néninél megnézni a mi kicsiny lányunkat, ami most már biztos, hogy lányunk lesz (Zitus), az, uh, mindent rendben talált a doktor néni, most már méretben is utolérte magát (most már kicsit nagyobb a koránál) már 2500 g, és befordult a szülő csatornába. Viszont már nyitva van a méhszájam így nagyon be vagyok aggodva ne, hogy korábban jöjjön a kelleténél, csináltunk is egy ctg, ami hál istennek semmit nem mutatott ki. De én egész hétfő éjszaka nem aludtam attól rettegetem, hogy beindul a szülés. Most már kicsit meg nyugodtam, utána olvastam a neten, és láttam, hogy az még nem a szülés közélettét jelzi. Minden esetre most már nagyon oda figyelünk, tilos Maki emelgetése, és amikor csak lehet, megpróbálok feküdni.

Tegnap Monoron voltunk a szüleimnél, sikerült elintézni a házassági anyakönyvi kivonatot az anyakönyvezéshez, és elhoztuk az unoka testvéreméktől a légzésfigyelőnket. Lassan minden a helyére áll a baba érkezésére

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése