2009. február 2., hétfő

34. hét
A legtöbb 34 hetes baba már fejjel lefelé helyezkedik el, a születéshez ideális pózt felvéve. Rózsaszínű bőre egyre inkább kisimul. Kevesebbet mozog, mert egyre szűkösebb helye van rá, viszont a mozdulatai erősek, néha fájdalmat is képesek okozni a mamának. Csontjai - a koponyacsontok kivételével - egyre keményebbek. A 2200 grammos baba hossza már 42 cm.
34 hetes magzat méretei (Hadlock féle számítás):
BPD: 8,4 cm; AC: 30 cm; HC: 30,7 cm; FL: 6,7 cm

Már a 34. héten tartunk. Úgy érzem Pincikének sikerült befordulnia (Remélem ezt a doki néni is megerősíti jövő héten), mert úgy érzem, hogy nagyon a bordáimat rugdossa és a csuklást is egész lent érzem. Remélem, ezeket nem csak beképzelem, mert hajlamos vagyok rá. Viszont egy kicsit parázok nehogy korábban jöjjön a kelleténél, mert mostanában nagyon fájdogál a hasam, bár lehet, hogy az Kristóf emelgetésétől van (mától megfogadtam, hogy a szülésig nem veszem fel). Meg olvastam egy fórumon, hogy egy lánynak a 21 héten beindult a szülés (jól megsirattam) és az óta én is ezen parázok. Zoli meg jól letolt, hogy minek paráztatom magam ilyenekkel (igaza van). Mától csak pozitív gondolataim lesznek és Zitus márc. 23-án fog megszületni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése