2009. február 18., szerda


Elmúlt napok történései

Mostanában nem tudtam jönni, mert Apa itthon volt szabin (aminek nagyon örültünk) és vagy úton voltunk vagy Apa foglalta el a gépet.

Hétfőn voltunk Ctg, ami még mindig csak egy sima vonal hálaistenek, így csak kihúzzuk márciusig, bár már nagyon be vagyunk sózva, hogy milyen lesz a kislányunk. A héten összeraktuk a kiságyát, ki mostam a matracot, a maradék ruháit, és sikerült vennünk a hordozóba szűkítő betétet, így olyan 90%-re készen állunk a baba fogadására.

Hétfőn azt álmodtam, hogy elfolyik a magzatvizem és indulni kell a kórházba, de még nincs összepakolva a csomagom, reggel mikor felébredtem rájöttem miket nem csomagoltam be a táskámba, ezeket gyorsan pótoltam. Biztos a tudatalattim üzent, hogy miket felejtettem elJ.

Tegnap egésznap eset nálunk a hó, Maki nagy örömére, Apával úgy döntöttünk, hogy bölcsi után elmegyünk kicsit szánkózni, meg hógolyózni a gyerek hagy élvezze a hóesést, de mivel nálunk már nagyon olvadt ezért átmentünk Óbudára, a Kecske hegyre. Nagyon élvezte hó csatáztunk, és végre sikerült használnunk azt a szánkót, amit Kristóf az első karácsonyára kapott.

Kis képes beszámoló az elmúlt napokról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése