2010. július 16., péntek


Gyömrői tófürdő.

Olyan sokaktól hallottam már, hogy milyen szuperül megcsinálták Gyömrőn a tavat. Én kicsit szkeptikusan hallgattam mindig ezeket a beszámolókat, mert bennem még mindig az a tó élt amit ifi koromban láttam mikor oly sokat jártam Gyömrőre Andi barátnémhoz. Akkoriban a tó egy susnyással benőtt horgász tó volt.
Tegnap este megbeszéltük, hogy mikor haza ér Zoli a munkából átugrunk és meg nézzük , hogy mit változott a tó az elmúlt években. Hát bekel vallanom kellemeset csalódtam, mert nagyon felfejlesztették mióta nem jártam arra.
Egész színvonalas kis helyet csináltak ide. Szép tiszta környezet, tiszta víz pont ideális hely számunkra, ahová a gyerekekkel eljárhatunk pancsikolni. Mondanom se kell, hogy Maki végig a vízben volt, élvezte, hogy egy kicsit lehűlhet. Zitus az elején nagyon félénk volt, hozta ő is a szokásos formáját, először sikerült a vízhez csalogatnom a kis locsoló kanájával majd a végére elkezdte Ő is élvezni a vizet, már egészen a melléig érő vízig bemert sétálni. Szerintem a stranddal az lehet a gondja, hogy fél a csúszós kőtől. Itthon ha kicsit is vizes lesz a kő teljesen lemerevedik és kiabál, hogy menjek oda érte. A strandon is attól fél, hogy csúszós a kő, és elfog esni rajta. De mivel itt nem volt kő, Ő is elmerte engedni magát és élvezte a pancsikolást.Meg is van már hol fogjuk tölteni Zoli következő szabad napját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése