2010. július 23., péntek

Gyömrői Tófürdő II.

Szerdán mivel Zoli szabadnapos volt, átmentünk Gyömrőre pancsizni, hogy eltudjuk viselni ezt a hőséget.
Reggel elkezdtünk készülődni, felöltöztettem a gyerekeket, összepakoltam a cuccunkat, Zoli meg elszaladt a boltba ásványvizet venni. Épp Zitus öltöztettem mikor meg áll a ház előtt egy konténeres autó és a sofőr becsenget, el nem tudtam képzelni hogy mit akar nálunk. Kimegyek láttom, hogy a konténer tele van szép sárga homokkal. Már hónapok óta könyörögtem apukámnak, hogy szerezzen valami homokot a gyerekeknek, hogy lehessen itthon is homokozni. Na kaptunk is homokot mindjárt majd 10 köbmétert, majd el ájultam mikor mondja a sofőr, hogy hová rakja le, persze Zoli ilyenkor nincs itthon. Megmuttatom neki, hogy hol a homokozónk ahhoz minél közelebb borítsa le. Betolat a kertbe és leengedi az autó valamilyen támasztó karját, ami pont betöri a régi emésztőre rakott beton födémet, ami beszerzése nem volt egyszerű mert pont akkora ami nekünk kell oda nincs forgalomba. Remek újra ott van a lyuk az udvar közepén én meg újra aggódhatok nehogy bele essen valamelyik gyerek. Így lett hát az udvarunk egyik sarkában egy óriási homokozó, de legalább a gyerekek boldogok voltak a rengeteg homok láttán.
Miután ezzel megvoltunk útnak is eredtünk a strand felé. Most is nagyon jól éreztük magunkat Kristóf egy igazi vízi csibe ki se lehetett szedni a vízből, vittük a hatalmas felfújható óriás bálnánkat és ennek a hátán töltötte szinte az egész napot.
Zitusnak még annyira nem jön be a víz Ő inkább a tó partján ült és a köveket pakolta. ja és persze minden körülöttünk ülőt le vett kajával. Apának sikerült Zitust elaltatnia jó másfél órára addig én is tudtam kicsit pancsolni a fiammal.
A strandon mindösszesen ez a két kép készült

Hát itt sem sok látszik a fiúkból
Itt pedig Zita látható amint még a tányérját is kinyalja szó szerint :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése