2010. december 12., vasárnap

Gázrobbanás.

Pénteken olyan 1/2 7 táján a gyerekek átmentek Enikőhöz (imádnak ott lenni), én még örültem is neki, legalább nyugiban megnézhetem a híradót.Olyan jó 10 perc után óriási robbanást hallottam, de olyat,hogy még a vér is meghűlt az ereimben.Gyorsan végig szaladt az agyamon, hogy mi lehetett ez, hirtelen azt hittem az emeleten robbant fel valami, a gyerekek meg fent vannak, rohanok át mint az örült, ők meg pont jönnek le a lépcsőn, és kérdezik mi volt ez a robbanás. Eni mondja Ő mint ha úgy hallotta volna mint ha valami ráesett volna a tetőre, űgy ahogy voltam mezítláb kimegyek körülnézek, de minden rendben a tetőnk meg van, a kerítés meg van semmi furcsát nem láttok. De akkor meg is mi lehetett ez az irtózatos robbanás.
Gondoltam megnézem az utca felőli részen is a tetőt hátha ott van valami, megyek ki az első terasznál, akkor már látom, hogy az egész utca kint áll, és mindenki megy a sarok felé.
Hát a sarkiháznál gázrobbanás volt, a hát utcai része teljesen eltűnt, én nagy csodának tartom, hogy senki nem halt meg, mert én ilyet még nem láttam, a ház felé egyszerűen eltünt.
Párperc múlva megérkeztek a mentők, tűzoltók, rendőrök, lezárták a környéket, nem lehetett kimenni a házból.
Állítólag a gázkonvektor robbant fel, én mondjuk nem értem, hogy ez, hogy lehetséges.
Este beszéltük. Zolival, hogy ilyenkor nem bánja az ember, hogy azt a rengeteg pénzt kifizettük mikor a fűtést korszerűsítettük, remélem így nagyobb biztonságban vagyunk.

Videó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése