2010. december 28., kedd

Karácsony .I.( a készülődés)

Nálunk a karácsonyi készülődés már hétfőn elkezdődött. megsütöttük a gyerekkel a mézeskalácsot ( köszönjük Évi a fantasztikus receptet), amit idén egy kicsit vastagabbra hagytam így inkább puszedli jellegű lett. Olyan nagy sikere volt, hogy még aznap elfogyott, így a héten szinte minden nap sütnöm kellett, hogy maradjon karácsonyra is. Közben neki álltunk a nagytakarításnak, minden nap megcsináltunk egy helyiséget, gyorsan végeztem mert volt segítségem, Maki már olyan ügyesen tud segíteni, szépen lepakolta a könyveket, letörölte a polcot és vissza is rakta a könyveket, közben Zitus a kis rongyával a szekrény oldalát törölgette.
Nagyon édesek voltak, közben mikor az idő engedte szánkóztunk, alkotgattunk, vagy füzeteket oldottunk meg.
Szerdán megcsináltuk a karácsonyi linzert ami isteni finom lett, lehet, hogy azért mert Kristóf szaggatta ki a tésztát.
Idén nagy szerencsénk volt mert minden kaja nagyon jól sikerült, ami nálam nagy szó, mert sütemény készítésben nem vagyok jó.
Csütörtökön előkészítettem a húsokatm a halat bepácoltam, és megcsináltam a tortát, ebbe a meggy tölteléket szintén Kristóf készítette el, el is fogyott mind.
Nálunk nagyon jó hangulatban telt a karácsonyi készülődés, Kristóf már nagyon izgult a karácsony miatt, izgult, hogy mit fog kapni, hogy jönne a hozzánk is a Jézuska
Aztán 24-én volt nagy örömködés mikor meglátta a karácsonyfát, alatta a sok ajándékkal.
Erről fog szólni a következő bejegyzésem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése