2010. december 8., szerda

Télapó itt van...

Szombat délelőtt úgy hallottuk, hogy a télapó Monor belvárosában sétálgat, ezért felkerekedtünk, hogy megkeressük Őt.
Bírtam, hogy a plakáton minden féle gyerek programokat hirdetek, szombat délelőttre
pl: állatsimogatás ( ez az volt, hogy egy nagy fa dobozban volt pár darab nyúl)
Kézműveskedés, rajz ház ( na ilyen abszolult nem volt)
Télapó ( ez azért volt)
Makit már teljesen lázba tartotta a Télapó láz, nagyon izgult, hogy láthassa, és, hogy ajándékot is kapjon. Tavaly még nem mert oda menni a télapóhoz és verset mondani inkább messziről nézte.
Idén már nagy fiú volt, egyedül oda ment elmondta a télapó itt van versikét teljesen egyedül, és még a Huginak is kért ajándékot.
Vasárnap délután a monori mamákhoz kicsit korábban jött a télapó és elhozták az ajándékokat a gyerekeknek. Miután elmentek a gyerekek lázasan pucolták a csizmáikat, hogy éjjel a télapó tele rakja ajándékkalÉs este, jött csak az igazi meglepetés, Anya pont a haját száritotta mikor csengetnek, a fiúk mentek ki megnézni ki az, mikor Kristóf szalad be izgatottan, hogy itt van a télapó, én is kinézek, és látom, hogy tényleg a Télapó van a kapuban. Gyorsan végig szaladt az anyamon, hogy ugyan kilehet az, de nem tudtam rájönni, oda súgók a Zolinak, hogy ki az mert én nem ismertem fel a télapót.
Na kilehetett az, hát persze, hogy Pali bácsi (foci edzőnk), utána cipőjéből rájöttem.
nagyon örülők, hogy rátaláltunk pali bácsira, mert igaz, hogy valószínűleg Maki nem lesz az év focistája, de olyan közösségbe került ami felbecsülhetetlen számunkra.
Esre még a gyerekek fürödtek nálunk járt a télapó ( gondoltam, inkább este örüljenek az ajándlkoknak, mert reggel úgyis sietni kell az oviba), de szegény Kristóf annyira izgatott volt, hogy észre sem vette a teli csizmákat, így mégis csak reggel volt örömködés.Hétfőn meg az oviba is ellátogatott a télapó, így elvagyunk látva egy ideig édességgel, és még a család másik felétől csak a hétvégén ér ide az ajándék.

Az idei adventi naptárunk amit mi csináltunk a gyerekeknek ( élőnem sokkal jobban néz ki)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése