2011. február 20., vasárnap

Alkotás farsang ... stb

Múlthéten, hogy vége legyen a télnek csináltunk a gyerekekkel tavaszi ablakdísz, hátha ez meghozza a jó időt. Én vágtam a pillangókat a gyerekek meg kifestették őket.



Pénteken farsang volt az oviba. Idén nem csináltunk belőle nagy ügyet a tavalyi jelmezt vette fel Maki.Meg a lábam miatt amúgy se tudtam nagyon mászkálni ez ügyben. Még januárban láttunk az egyik üzletbe Dart Weder jelmezt ami nagyon tetszett Kristófnak de én még túl kicsinek érzem Őt egy ilyen jelmezhez és szerencsére nagy is lett volna neki, így megegyeztünk, hogy Jedi lovag lesz
Mi a furcsa Zituson?

3 megjegyzés:

  1. Lehet, hogy nálunk is azért van még ilyen hideg, mert a hóembereink csücsülnek az ablakban?;)

    Zituson szerintem a frufru hiánya furcsa, vagyis hogy megnőtt, és hátra van tűzve. Nagyon szép!!! ÉS olyan nagylányos már!:)

    VálaszTörlés
  2. Tessék levenni a hóembereket, tavaszt akarunk:))))

    Zituson a cipőjét kell nézni, igazi cipő fetisiszta( remélem jól írom), most épp Kristóf teremcipőjében sétál, az az igazi mikor az apja 46-os bakancsába mászkál.

    VálaszTörlés
  3. Igen, a cipő lett volna a másik tippem...:)

    OK, holnap leszedem a hóembereket, mert azért ez a mínuszkettő napközben már nem olyan vicces...:(

    VálaszTörlés