2011. február 7., hétfő

Természettudományi Múzeum

Tegnap ellátogatunk a Természettudományi Múzeumba, eredetileg a fiúk a Közlekedésit nézték ki.
De mikor oda értünk óriási tömeg volt, múzeum környéke tele autókkal azt hittük biztos a jó idő kicsalta az embereket a Városligetbe, csak mikor haza értünk tudtuk meg, hogy aznap volt a mangalica fesztivál, ezért voltak ennyien. Mivel esélyünk se volt parkoló helyet találni, inkább átmentünk a természet tudományi múzeumba.
Tavaly már jártunk ott és nekem nagyon tetszett, most teljesen más volt át volt rendezve az egész.a fő látványosság most a bogarak voltak.
Volt egy olyan helyiség ami úgy volt megcsinálva, mintha a vízen menne az ember, üvegen kellett sétálni és alatta be volt rendezve egy vízi világ, nagyon látványos volt. De a gyerekek többsége félt rajta, Zitának is jó sok idő kellett mire rámert lépni, miután megszokta már nagyon tetszett neki
Kristóf és Zoli végig néztek mindent, én meg Zitácskát kergetem többnyire.
Úgy szeretem Kristófot, hogy Őt tényleg minden érdekli, volt egy helyiség tele koponyákkal azt hittem majd biztos megijed tőlük de nem lelkesen nézegette őket.Egyedül attól ijedt meg , hogy volt egy 9 hónapos magzat csontváz kiállítva, hát az tényleg borzalmas volt, anyaként szörnyű volt látni bláá, ott engem is kirázott a hideg.
Megnéztük még a preparált állatokat is, Zitus az elején nagyon félt,főleg az oroszlántól, de miután megértette, hogy nem élnek már lelkesen mondta annak a nevét amit felismert.
Volt felkötve a plafonra egy hatalmas cápa, az nagyon bejött neki, most az emeletre nem lehetett felmenni, mert új kiállítást csinálnak, és folyik az átalakítás. Majd csak a nyáron lesz megtekinthető, úgyhogy vissza kell még mennünk idén, hogy Zitácska közelebbről is megnézhesse az óriás cápát

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése