2009. augusztus 5., szerda

Kristóf névnapja

Múlthétvégén ünnepeltük Kristóf névnapját. Szombaton Zoli családja jött köszönteni a kis Makit, elég jól sikerült délután volt, igaz Zitus most egy kicsit nyűgösebb volt a szokásosnál, gondolom, most már egyre többet észlel a környezetéből, és egy kicsit megijedt a ramazúritól, amit a nagyok műveltek (jövőre már Ő is csatlakozik hozzájuk). Vikici tündér édes volt, ahogy megpróbált Zitussal kommunikálni, állandóan simogatta és próbált vele játszani, amit Zitus néha egy kicsit zokon vett. A nagyok meg az első percben egymásra hangolódtak és igazi kisördög palánták voltak (imádom őket), fociztak, Tv néztek nagyon jól elvoltak együtt, pedig, csak azt sajnáltam, hogy én alig bírtam részt venni a beszélgetésekbe Zitus nyűgössége miatt, na, majd pár év múlva én is nyugodtan leülhetek és élvezhetem a társalgást (álom).
Vasárnap pedig Monoron ünnepeltünk, grilleztünk, hamburgert csináltunk, itt is együtt volt egy kicsit a család, ami mostanában egyre nehezebb mióta Eni is felnőtt. Na majd a keresztelőn lesz még nagy családi banzáj ( tényleg ha valakinek van valami jó ötlete a kaját illetően ami 19 főnek elég ossza meg velem, mert elég gondban vagyok a kaja miatt).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése