2010. szeptember 14., kedd

Vadaspark

Vasárnap mivel végre nem esett az eső kilátogatunk a budakeszi vadasparkba egy kicsit kirándulni, élvezni még az utolsó kellemes vasárnapokat mikor még viszonylag jó idő van.
Már szombat délután felmentünk Pestre, és ott aludtunk a sógornőméknél, hagy nyúzzák egymást kicsit a gyerekek. Volt is nagy ramazuri, de a gyerekek nagyon jólérezték magukat, már olyan jól elvannak együtt, igazi kis csibészek lettek. Zitus is már kezd felnőni hozzájuk, állandóan utánozza a nagyokat.
Este teljesen felpörögtek alig akartak elaludni, egymást szórakoztatták ,még 11kor is fent voltak, mi meg szép sorban próbáltuk rávenni őket az alvásra több kevesebb sikerrel:)
De a vadaspark jó ötlet volt, ott végre rohangálhattak, nyúzhatták egymást, szerintem mi voltunk a leghangosabb láttogatok négy gyerekkel.
A végére nagyon elfáradtunk, én már alig vártam, hogy vissza érjünk az autókhoz, úgy elfáradtam. Zitus szinte elaludt ahogy elindultunk, Maki meg szeretett volna kapni "hepi mélt" így a mekiket figyelte, hová tudunk bemenni.
Ő akkor aludt el mikor már majdnem haza értünk, de mikor megérkeztünk meglátta, hogy kint játszanak sz utcán a szomszéd nagyfiúk teljesen belelkesült, hogy ő is játszhat velük, így még 2 és 1/2 órát még kint voltunk az utcán, 1/2 7k-kor sírva kellett beküldenem, mert Ő még kint akart játszani, de én már alig álltam a lábamon, és különben is másnap óvoda és meg össze is kellett pakolnom.
remélem az időjárás még kegyes lesz hozzánk és még eltudunk menni ősszel kirándulni, mert be van még tervezve a libegőzés, az Erzsébet kilátó stb...
Bandázás az utcán

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése