2011. január 21., péntek

Bohócok

Délelőtt gyönyörű napsütés volt nálunk, előszedtük hát a biciklit és a kismotort és kimentünk a friss levegőre a gyerekekkel. De úgy kb 1/2 óra után Zitusnak sikerült bele csücsülnie egy pocsolyába és tiszta víz lett az overálja, így hát be kellett jönnünk.
Hogy le kössem őket neki neki álltunk bohóc fejet készíteni amit Csillusnál láttam.
Az a furcsa ötletem támadt, hogy most megpróbálom Zitust is bevonni az alkotgatásba.
Eddig ilyenkor csak beültettem az etetőszékébe kapott egy rajzlapot és ceruzát vagy ecsetet és rajzolgatott.
Most viszont neki is készítettünk egy saját bohóc fejet.
Én vágtam a gyerekek pedig festettek és ragasztottak, Zita teljesen egyedül festette ki a bohóc kalapját, igaz a végére mindene tiszta kék lett, de olyan boldogan mutatta a művet, és kérdezgette, hogy szép.
Mostantól megpróbálom őt is jobban belevonni ezekbe a dolgokba, és kitalálni minél több olyat amit Ő is megtud csinálni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése