2011. január 20., csütörtök

Láz


Tegnap mikor menten Kristófért az oviba, azzal fogadott az ovo néni, hogy Maki semmit sem ebédelt, gondoltam ez nem meglepő hisz itthon sem nagyon eszik.
De öltözés közben többször is mondta, hogy fázik, és haza felé is úgy jöttünk, hogy végig fogta a kezem és szépen sétált mellettem. Mások meg végig fegyelmeznem kell, a Balázzsal végig rohangászni, kergetőzni stb szoktak.
Már ekkor tudtam, hogy valami nincs re
ndben, ahogy haza értünk ágyba dugtam, és megmértem a lázát 39 fokos volt.
Kapott gyógyszert, de semmilyen panasza nem volt, azt mondta, kicsit fáj a feje, amit nem is csodáltam hisz aznap nem evett semmit, biztos lent volt a vércukorja. De hiába kínáltam nem kellett semmi, végén egy kis pukit evett.
Ma természetesen itthon maradt, de a hőemelkedésen kívül semmi egyéb tünete nincs.

Remélem csak benyelt valami vírust, orvoshoz meg nem vittem el, nem szeretném ha a váróban összeszedné az influenza vírust.
Szegényemet, úgy sajnálom , mert már olyan régóta szeretné, hogy az egyik kis barátja átjöjjön hozzánk játszani, és mivel holnap nincs óvoda, úgy beszéltük meg anyukájával, hogy holnap délelőtt nálunk garázdálkodnának a gyerekek.
Ezt sajnos le kellett mondanom, nem szeretnénk tovább adni a vírust.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése