2011. január 28., péntek

Könyv ajánló

Ilyen bejegyzésem még nem volt, de szerintem azt a könyvet minden kisgyerek szeretni fogja.
Múltkor a könyvtárban a kezembe akadt Nyulász Péter: Miazami című könyve, ahogy bele lapoztam egyből tudtam, hogy ez Makinak tetszeni fog.
Ahogy haza értünk egyből el is kellett olvasnom neki, és nem csalódtunk, a könyv tényleg fantasztikus. Rövid kis versikék vannak benne pl:

Görbe, mint a bumeráng
eszi fiú, eszi lány.
Éjszaka a pék süti,
anya vajjal megkeni,
nagyon finom reggeli!
Mi az?
(kifli)

Alul kerék, körbe ablak
elöl két szék, hátul egy pad.
Gurul, pedig nem golyó, úgy hívják, hogy .....?
(autó)

Az nap mikor bekapcsoltam a gépet, hát a könyvkuckóban nem pont azt a könyvet mutatják be a lányok, amúgy szerintem érdemes olvasgatni ezt a blogot, mert szuper könyvekre lel benne az ember.
Most láttam a neten, hogy újabb könyv jelent meg a miazmég, úgy, hogy a nyuszitól már tudjuk mit kérünk.

Nagyon tetszik még a mi micsoda junior és mini könyvek, szerintem a kölykök biztos kapnak ilyet a szülinapjukra.
Most indulunk a könyvtárba, remélem lesz bent a mi micsodából könyv, hogy lecsekkoljuk milyen a valóságba, mert a neten keresztül bele szerettem. Kristóf amúgy is szereti ezeket a kinyitható könyveket, a ravensburg sorozat könyveit is nagyon szereti.

2 megjegyzés:

  1. Ez tényleg jó lehet! Lassan nekünk is be kellene iratkoznunk könyvtárba...:)

    VálaszTörlés
  2. Szerencsénk volt, mert bent volt a következő kötet a miazmég, az is fantasztikus, már ki is olvastuk :)

    VálaszTörlés