2009. március 24., kedd

Apa A szülésen

Szép nap a mai meg született második gyermekünk Zita reggel 8:05 perckor.
Szép ,gyors és egy picit nehéz szülés volt.Nehéz ebben azt értem ,hogy borzasztó azt nézni egy apának ahogy a szeretett felesége szenved és nem tehet semmit de tényleg semmit csak foghatja a kezét és biztató szavakat morog a szeretett nőnek.Ez szőrnyű érzés.
De viszont gyors volt maga a szülés kb. 20 perc volt az egész és kint volt a baba.
És ennél csodálatosabbat nem láttam még az életemben ,pedig nem az első alkalom.
Amikor meg láttam a pici fejecskéjét Petra lába között sirva fakadtam mert nagyon örültem és puff
már kint is volt.ÉS GYÖNYÖRŰ.
De most csak ennyit tudok irni még ülepedni kell az élménynek.
És köszönjük mindenkinek aki értünk úgy izgult,sokat segítetek lélekben minket.
És a lényeg a baba 8:05 perckor jött a világra 56 cm és 3300 gr.

2 megjegyzés:

  1. Nagy-nagy gratula nektek, kívánom, hogy legyetek nagyon boldogok, így, négyesben!:) Köszönjük az apukának az infókat!:)))

    VálaszTörlés
  2. Szívből gratulálok a családnak! Jó egészséget, sok boldogságot kívánok Nektek!

    VálaszTörlés