2009. március 19., csütörtök

Tegnapi pánik

Tegnap délután Apával elmentünk Ctg-re, ahol a kisasszony olyan ctg eredményt produkált, hogy egyből beküldtek a kórházba, hogy ismételjék meg a ctg-ét. 180 körül volt a szívhangja az, ami ugye nagyon magasnak számít. Én még a rendelőben valahogy tartottam magam, de ahogy kiértünk úgy elkezdtem bőgni, annyira megijedtem, az ember ilyenkor mindig a legrosszabbra gondol. Szegény Zolinak megtartania kellet, magát legalább egyikünknek nyugodnak kellett maradni. Én végig bőgtem az utat, míg átértünk a kórházba egyfolytában azon aggódtam, hogy agyvérzést fog kapni a gyerek és az idegességtől elkezdett görcsölni nagyon a hasam azt hittem, hogy még mégis szülők az idegtől. Felmentünk a szülőszobára, de én olyan ideges voltam, hogy alig bírtam elmondani, hogy miért jöttünk. Szerencsére ott nagyon aranyosak voltak, csak az egyik szülőszobán volt szabad ctg, így jó volt, mert legalább kettesben lehetünk a férjemmel, aki próbált felvidítani, és nyugtatni, hogy nem lesz semmi baj. Majd egy órát rajtam volt a ctg, és szerencsére ott már teljesen jó eredményeket produkált a lánykám, igaz néha be-bealudt, de kaptam szőlőcukrot hátha akkor sikerül ébren tartani. Szerencsénkre egy nagyon jó és lelkiismeretes ügyeletes orvost fogtunk ki, mert az egyik nővéreke levitte neki mind a két ctg eredményt megmutatni, Ő jónak találta a második ctg, de mivel már a kiírt időpontot átléptünk szerette volna megnézni a babát is. Ezért bő egy órát vártunk rá, míg szabad lett, de nagyon megérte, mert tényleg mindent megnézett az ultrahanggal megnézte az agyi a szív és a gyomor fő aortában a véráramlást, a köldökzsinórban az áramlást, a magzatvizet, szóval szerintem mindent megnézet, amit csak lehetet és minden rendben talált. Nagyon hálás vagyok neki, hogy ilyen alapos és lelkiismeretes orvos, de győzők neki elég hálás lenni. Bár megnyugodnom teljesen azért még nem tudtam, majd csak akkor, ha már a kezemben foghatom a lányomat. A doktornővel úgy beszéltük meg, hogy ha addig nem indul meg a szülés, akkor jővö hét szerdán megindítja. Én bízok abban, hogy addig csak megszülünk.

1 megjegyzés:

  1. Úh, elhiszem, hogy megijedtél...:O Na de most már nem lesz semmi gond, és pikk-pakk megszületik Zitus!:)

    VálaszTörlés