2009. április 11., szombat

Csütörtöki tűzeset.

Csütörtök reggel Zitus és én átmentünk Papáékhoz, hogy egy kicsit haladjunk a szakdolimmal, épp hogy leültünk a gép elé mikor megszólalt a telefon a férjem volt az és közölte, hogy otthon tűz ütött ki a gardróbban. Én egyből halálra rémültem, de Ő szólt a Papának, hogy ne mondja, meg nekem ne aggódjak, csak menjen át, de a Papa elmondta mi történt. Szóval a gardróbban hosszabbítóval ment az áram a gépig, és az a hosszabbító zárlatos lett és meggyulladt, és mivel nálunk gardrób tele van tankönyvvel és ruhával így egyből lángra kapott minden. Szerencsére Apának volt elég lélek jelenléte és idejében el tudta oltani a tűzet. Elégtek a téli kabátjaim, a melegítőm és az össze tankönyven (pont államvizsga előtt), a gyerek labdái, spot táskáink, és egy csomó apróság. Szegény Zoli az nap nem ment be dolgozni, hanem a papával próbálták rendbe hozni a kárt. Minket csak este engedtek haza menni, hogy ténylegesen lássam mi történt, de én már csak a rendet láttam. Olyan szép rendet raktak, hogy a füst szagon kívül és hogy nincs, tapéta a gardróbban alig lehet észrevenni, hogy mi történt. Nagy szerencsék volt, hogy Apa még otthon volt mikor a tűz kiütött, különbem bele se merek gondolni mi lett, volna, és a legfontosabb, hogy a gyerekek nem voltak otthon. Így viszonylag könnyen megúsztuk, nyáron újra kell tapétázni és nem is látszik majd, hogy mi történt. Ilyenkor látszik, meg hogy mennyire számíthatunk a családunkra, Apósom egész nap segített a férjemnek eltakarítani a romokat, Apukám is telefonált mikor megtudta mi történt, hogy jön segíteni, és a sógorom is jött délután megnézni az elektromosságot, mivel Ő villanyszerelő és jön jövőhéten megcsinálni a vezetéket, ami elvezet a mosógéphez. Nagyon köszönjük nekik a segítséget.

1 megjegyzés:

  1. Hű, gondolom, hogy megijedtetek. Én is örülök, hogy megúsztátok.:)

    VálaszTörlés