2009. április 3., péntek

Mai napi eseményeink.

Ma nagy nap volt Zitus életében, mikor felkelt a délutáni alvásból sikeresen leeset a köldökcsonkja (juhéj már alig vártam). És délután megejtettük az első sétánkat, először elsétáltunk Beácskának megvenni a névnapi ajándékát, mert azzal még adósok vagyunk, de amilyen szerencsések vagyunk zárva volt a bolt (délután 4 órakor), utána én beszaladtam a Dm-be, pelenkát venni meg hajfestéket, mert nem tudom mi történt velem, de iszonyúan elkezdtem őszülni, már tükörbe se mertem nézni, addig Apa kint tologatta a babakocsit. Ezután a fiúk elmentek focizni, mi meg gyorsan elsétáltunk a kenguruba, mert mikor múltkor ott jártunk elrakadtam Kristófnak egy Dinós matricás füzetet, ezt fogja kapni a nyuszitól. Mostanában teljesen meg van örülve a dinókért. Zitus pedig az egész sétánkat, mint egy kisangyal, végig édes deden aludt, többen is megcsodálták, hogy milyen szép kislány. Lassan már 3 órája alszik, szegényemnek eddig fordított napi rendje van, mert nappal semmi gond nincs, vele szinte csak enni kell fel, viszont azért éjszaka fent van, tegnap este is éjfél körül aludt el, és kelt 3-kor és 5-kor és csak 7 óra körül aludt vissza, reméljük lassan át áll majd a nappali fent létekre és akkor én is kitudom majd aludni magam.

1 megjegyzés:

  1. Nem csodálom, hogy megcsodálták a kisasszonyt, mert tényleg tündéri. :) Gratulálunk, hgy megszabadultatok a köldökcsontól. :))
    Dinok- lehet kapni műanyag tojást, amibe vizet kell önteni, és a por zselészerűvé válik (úgy reklámozzák, hogy szabadítsd ki a dinot a jégből) aztán kiszedheted belőle a dinoszauruszt, nálunk nagyon bejött. :) Csak vigyázni kell, amíg ki nem szeded a dinot, addig együtt csináljátok. :))

    Álommanó

    VálaszTörlés