2009. április 25., szombat


Egy 3 éves és egy 1 hónapos

Szerdán elsétáltunk a gyerekekkel egészséges rendelésre, hiszen mindketten fordulóponthoz érkeztek Kristóf pénteken lett három éves, és Zitácska már 1 hónapos. Kicsit féltem két gyerekkel egyedül elmenni, mert Apa a héten délutános volt, de a végén remekül megoldottam nem volt semmi gond. Kristóf már nagyfiúként viselkedet minden megcsinált, amit mondtak neki. Kiki 18.5 kg és 108 cm igazi óriás, elpanaszoltam a doktor néninek, hogy mostanában semmit se eszik szinte fotoszintézisen él. Húst már nem is emlékszem mikor evett utoljára, csak levest eszik abból is csak a levét, pedig eddig megette a zöldségeket és a húsit is, most csak a leve és a répa csúszik le, és vacsira is csak virslit kér vagy bundás kenyeret. Soha nem volt egy nagy étvágyú, de most kétségbe ejtő a helyzet, a nasi és a csoki tiltó listán van, a húsvétra kapott édességek is még a szekrénybe vannak (csak Anya jár rájuk). A doktor néni szerint még ne aggódjak, lehet a megváltozott családi helyzet miatt is, azt mondta várjunk még egy pár hetet addig is szedjük a vasat, és ha addig se változik a helyzet, akkor visszatérünk a dologra. De amúgy mindet rendben talált, megdicsérte Kristófot milyen ügyes nagyfiú lett (nekem meg dagadt a mellem a büszkeségtől)

Zitácska is úgy viselkedet, mint egy kisangyal nem sírt, végig gőgicsélt, hagyta, hogy lemérjék, és megvizsgálják. Az Ő méretei 58cm és 4120g, így mától levezetem Falánk Mókusnak, mert olyan kis pofa zacskói vannak a hercegnőnek. El voltam ájulva mennyit hízott pát hét alatt a kórházból 3080g-mal hoztuk haza, több mint egy kilót hízott. Most megnyugodtam a tejcsi miatt, mert mindig azon aggódok, hogy van-e elég tejem. Mivel annak idején mikor Kristófot szoptattam mindig aggódtam van-e elég tejem a gyerek számára, és mert elég síros baba voltmindig azt feltételeztem, hogy éhes. Ma már tudom, hogy inkább az volt a baj, hogy túl sokat szoptattam, és ettől nagyon fájt a hasikája. Mikor Zitus vártam, megfogadtam magamnak, hogy most nem fogok ennyit stresszelni, inkább kapjon tápot, de én most élvezni akarom a babaságot és nem folyton aggódni. De szerencsére a dolgok nem így alakulnak eddig Zitus szemmel láthatóan szépen fejlődik, és mivel Ő tudja tartani a kb.3 óránkénti evést, sokkal kevesebbet sír mint annak idején Kiki.

Haha most néztem meg Kiki baba naplóját és Ő 1 hónaposan pont 5 kg volt ( 3600g-mal született), így tényleg nem tudom mit aggódtam annak idején. Tipikus első gyerekes anya voltam J.


A kis Falánk Mókus


És egy csoda szép 3 éves

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése