2009. április 16., csütörtök

Húsvét

Nálunk idén szép csendben telt el a húsvét, idén sajnos nem volt időm készülődni az ünnepre, még sonkát se kaptunkL. De mindegy is volt, mert úgyse voltunk itthon. Vasárnap reggel átmentünk meglocsolni Iri Mamát, és begyűjteni a nyuszis ajándékokat. Ezután Ildi mamához mentünk ebédre, és persze locsolkodni. Egésznap itt voltunk Kiki élvezte a kertet lehetett szaladgálni, focizni. Zitus eközben kicsit nyűgösködött, de nem volt vészes Apával elvittük sétálni, mert az utóbbi napokban megfigyeltem, hogy nagyon szeret a babakocsiba aludni. Persze ahogy vissza értünk és betoltam a kocsit az árnyékban egyből felébredt. Így bevittem a szobába és ott aludt a fotelben, míg mi a régi családi képeket nézegettük. Mikor indulni akartunk hazafelé, akkor érkeztek meg a Zsófiék, így volt nagy örömködés és hatalmas kergetőzés még az udvarban, majdnem hét óra volt mikor elindultunk haza. Mivel Kiki nem aludt egésznap én naivan azt hittem este majd hamar elalszik, de persze nem így lett.

Húsvét hétfőn Monorra mentünk, kicsit féltem, hogy fogja Zita viselni az utazást és az új környezetett, de minden szuper volt. Ez a kislány tényleg egy csodás ajándék szinte semmi gondunk nincs vele, alig sír, akkor is csak akkor, ha azt akarja, hogy vele foglakozunk, vagy ha fáj a pocikája. Kiki Monoron is remekül érezte magát délelőtt az Enikőt nyúzhatta, sétáltak fociztak volt kivel játszania, délután pedig megjött a Gábor a locsolkodásból és átvehette az Eni helyét. Mivel még kedden is tavaszi szünet volt még ezért a Gábor feljött velünk Pestre Kiki legnagyobb örömére, volt kit nyúznia J. Nagyon tetszet, hogy a három éves fiam terrorban tartja a 14 éves unokaöcsémet, egész nap szegény Gábort ugráltatta, szegény csak vele játszhatott (nem tudott számítógépezni se). Kedden délután kimentünk a hajógyári szigetre csúzdázni, a két fiú remekül érezte magát, Zitus pedig egy kis tündér volt. 1 órakor megszoptattam indulás előtt, egész végig aludt a babakocsijába, 4 óra körül vissza sétáltam vele a parkolóba és megetettem, Ő is élvezte a napsütést és a jó időt. Remekül éreztük magunkat, nagyon szeretem az ilyen napokat.

1 megjegyzés:

  1. KEdves Petra!
    Remélem Zitus megússza azt a keserves hasfájást, ami Izabellát gyötri. Milyen rendes kislány, hogy hagyott titeket nyuszizni.

    A csecsemősnővér neve és telefonszáma, aki Iza fülét kiszúrta: Generál Éva 06-20/428-86-67
    3 hónapos korig szúrja ki a kislányok fülét.

    Jó egészséget és sok tejcsit!

    VálaszTörlés