2011. március 18., péntek

Hosszú hétvége

Nálunk itthon telt a négy napos hétvége, mivel Zoli egyik nap itthon volt a másik nap dolgozott, így nem terveztünk semmit.
Szombat délelőtt elmentünk Makivak a könyvtárba ahol kézműves foglakozás volt, és nagy örömömre tulipán varrás volt az aznapi feladat. Aki ismer tudja milyen remekül tudok varrni és mennyi érzékem van az ilyen dolgokhoz. Már ott elakadtam, amikor a hölgy azt mondta, hogy férc öltéssel varjuk össze az anyagot, fogalmam se volt mi az a férc öltés. Mentségemre legyen mondva annak idején jártam háztartástan órára, de hát nem sok nyomot hagyott bennem. De nagyon kedves volt a hölgy mert szerintem látta mennyire amatőr vagyok, így nagyon sokat segített nekem. Makit még inkább lekötötte a varrás, ő inkább mellettem színezgetett, és könyveket "olvasgatott". A végére annyira belejöttem, hogy csináltam még egy tulipánt saját magam Zitusnak is.
Vasárnap az udvaron tevékenykedtünk, kicsit rendbe raktuk amit tudtunk, kicseréltük azokat a téglákat újakra amik a télen szétfagytak, és úgy időzítettük a vásárlást, hogy megtudjuk nézni az Alma koncertet az auchanban. Mivel felénk alig van valami gyerek program kihasználtuk a lehetőséget, de ezzel mindenki így volt a környékről mert rengetegen voltak. Maki nagyon bátran viselkedett a tömegben, jött-ment, csináltatott magának sárkányt az arcára, én meg végig pánikoltam, hogy merre jár, de olyan nagyfiú már, saját magától rendszeresen vissza jött bejelentkezni, hogy minden rendben van vele, na aggódjak, csak az első sorból hallgatja a koncertet.Most érkeztünk abba a korba, hogy Zitussal már több gond van mint Kristóffal, Zitussal nem lehetett bírni, most élni a dackorszakát 100 százalékkal. Egy percet nem bírt nyugton maradni, Zolival felváltva rohangáltunk vele. A végére nagyon elfáradt, mert kimaradt a déli alvása, ezért nem vártuk meg a végét, hanem haza indultunk, hagy tudjon aludni Zitus.
Hétfőn Zoli dolgozott, így hármasban voltunk a gyerekekkel, bicikliztünk, Maki átment az egyik szomszéd kisfiúhoz ahonnan alig akart haza jönni, és úgy elfáradtak, hogy több mint 3 órát aludtak, amíg én meg tudtam csinálni a papa szülinapi tortáját. Miután felébredtek kimentünk a kertbe homokozni, de olyan szeleburdi idő volt, az egyik percben esett, majd kisütött a nap, majd ismét esett, ezért úgy döntöttünk inkább bemegyünk és alkotunk valamit, ezt készítettük:
Kedden pedig megünnepeltük a Papa 61. születésnapját, ahol az egész család összegyűlt, és együtt ünnepeltünk. Az időjárás nagyon kegyes volt hozzánk mert mind a négy napon nagyszerű időnk volt. egyedül a tortám nem örült a jó időnek, mert pár perc után folyni kezdett :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése