2011. március 10., csütörtök

Rövid haj

Tegnap délutánra időpontunk volt Zitácskának a fodrásznál. Szegénykémnek elég vékony szálú haja van, és nem valami sűrű.
Sokat gondolkodtam, hogy mikor vágassuk le, várjuk meg a nagy szülinapi bulit, és csak utána, és elvileg a nyáron esküvőre is megyünk, ahol jól kéne kinéznie:).
De hátul már annyira seprűs volt a haja, hogy pénteken eldöntöttem, hogy nem várok tovább, irány a fodrász. Hisz minél előbb vágatom le annál előbb lesz újra hosszú a haja.
Én úgy imádtam a "hosszú" haját, reggelente, fésülgetni, és külön kis szertartásunk volt, hogy melyik csatt legyen aznap a hajába, azt mindig Zitu választotta ki.
Szerdán el is kerekeztünk Krisztihez, ahol bár a biciből sem akart Zitu kiszállni. a kabát levételnél meg elő adta a hattyú halálát, úgy sírt mint akit nyúzni visznek.
Meg is kérdezte a fodrász, hogy biztos, hogy levágjuk-e a haját. Mivel már elég rutinos anyuka vagyok beraktam a táskámba a szülinapjára szánt cicás könyvet, amivel tudtam, hogy letudom kötni egy pár percre.
Szépen beültünk a székbe, kiszedtem a hajgumikat és csatokat a hajából mai persze a kisasszonynak egyáltalán nem tetszett. De csodák csodájára ahogy a fodrász neki kezdett a hajvágásnak Zita nyugodtan tűrte egy szava sem volt, nézegettük a cicákat, néha figyelte a tükörben, hogy Kriszti mit csinált, és pár perc alatt kész is volt az új frizurája.
Nagyon furi lett így Zituska, még meg kell szokni a rövid haját, de nekem azért sokkal jobban tetszett hosszú hajjal. De ilyenkor az számít, hogy később milyen minőségű lesz a haja, és nagyon remélem, hogy erősödni és sűrűsödni fog neki.

Fodrász előtt:

És ilyen lett:

1 megjegyzés:

  1. Nagyon csini lett!! Hátul milyen? Az nem igazán látszik a képeken.
    Ez a hajkérdés nálunk is visszatérő téma, ugye tavaly nyáron levágtam neki géppel, de azt most már nem akarom, viszont sem a fésű, sem a csat, sem a hajgumi nem megengedett, de fodrászhoz sem akar menni, sőt, én sem vághatom a haját. Őrület ez a nő...

    VálaszTörlés