2009. január 19., hétfő

32. hét

A magzat fejétől a popsijáig körülbelül 29 cm, nagyjából 1800 grammot nyom és most már nagyon jó eséllyel indulna, ha ezen a héten jönne világra. Kialakultak a körmei mind a kéz-, mind a lábujjain, és tisztán látható a haja, a szemöldöke és a szempillái. Az utóbbi hetek súlygyarapodását a zsírszövet vastagodásának köszönhette, de ez a rohamos növekedés fokozatosan lassul. Már képes oldalra fordítani a fejét, de most, hogy egyre több helyet foglal el a méhen belül, az eddig intenzív mozgás csökkenni kezd.



Már csak elvileg 8 hét van hátra a szülésig, már nagyon várom, hogy milyen lesz a mi kisbabánk, olyan érzésem van, hogy Ő tiszta apukája lesz, nagy fekete hajjal, és nagy fekete szemekkel (igaz annak idején Kristófot is ilyennek képzeltem, erre Ő tiszta anyja lett). Pár napig kicsit csendesebb volt oda bent, kicsit aggódtam is érte, de tegnap éjszaka már megint buli hangulat volt, mindenféle testrészét próbálta oldalt kidugni. Ez a hét nagyon csendesen telt, főleg itthon teltek a napjaink (ilyen mikor apa délután dolgozik), én az utolsó vizsgámra készültem, bár nem nagyon tanultam, már nagyon unom. De azért remélem görbülni fog a jegy, még szerdán van egy utcso vizsgám, amiből elfogadta a tanár a házi dogámat (köszi, Kati, hogy átnézted) így arra már nem kell tanulnom. Kristófnak úgy néz ki visszatért az étvágya, vettem neki Cebion multi vitamint, az elmúlt pár héten alig evett valamit, szintre levegőn élt, de a hétvégén már rendesen evett, azért iraton neki ma még vasat is.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése