2009. január 16., péntek

Mit is olvastam utoljára.

Már sikerült is észrevennem, hogy Bea meg invitált egy játékra, amelyben mindenki leírja mit olvasott utoljára.

Hát én férfiasan bevallom már nem is emlékszem mikor olvastam utoljára irodalmi könyvet.

Mostanában csak tankönyveket olvasok, de azt, rengeteget, most is a Munkaügyi kapcsolatok, rendszere, fejlődése című szépséget olvasgatom (500 oldal), és közben azt a szakirodalmat is elkezdtem olvasni, ami a szakdogámhoz kell.

Emlékszem régen rengeteget olvastam, gyerekkoromban faltam a könyveket, minden kötelező, sőt ajánlott irodalmat is kiolvastam (nem voltam stréber) csak imádtam olvasni. Ha jól emlékszem ötödikes lehettem mikor olvastam Janikovszky Éva: Aranyeső című könyvét, ez a könyv szeretette meg velem az olvasást. Mindig voltak korszakaim hogy miket olvastam, először az úgynevezett csíkos-pöttyös könyveket olvastam (gyerek irodalom), majd kamaszlányként persze jöttek a különféle szerelmes regények, majd volt a Moldova, Berkesi időszakom, egy időben rengeteg Berkesi könyvet olvastam. Majd 10-12 évig vonatoztam Monor-Pest között, és ez idő alatt rengeteg könyvet olvastam. Utoljára talán a Da Vinci Kód, A digitális erőd volt, amit olvastam, ja és nem rég olvastam Jókai: Erdély aranykora című könyvet is. Mostanában ha időm engedi szeretek gyerekneveléssel kapcsolatos könyveket is olvasni pl. Ranschburg Jenő: Szülök Kézikönyve. Ha egyszer majd megint sok időm lesz az olvasásra kb 30 év, megint falni fogom a könyveket.

Mivel én nem rég kezdtem ezt a blogolást, nincs sok ember akinek tovább adhatnám ezt a játékot, így bárki aki olvasta és kedvet kapott hogy Ő is leírja mit olvasott utoljára nosza, őket nevezem be a játékra. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése