2009. január 4., vasárnap

Üdvözlünk mindenkit Kristóf és Pincike2 blogjában.

Mivel egyre több ismerősöm vezet blogot, megirigyeltem a blog írást én is.
Ezért úgy döntöttem, mivel talán most már talán egy kicsivel több szabadidőm lesz, én is elkezdek blogot vezetni, hogy akit érdekel, nyomon tudja követni gyermekeink fejlődését, minden napjait.
Írok egy pár gondolatot rólunk.
2006 áprilisában megszületett gyönyörű kisfiunk Kristóf, aki egy fantasztikus kisgyermek minden képzeletünket felülmúlja és bearanyozza minden napjainkat.
És tavaszra várjuk a kistesó érkezését, aki ha minden igaz kislány lesz, és eddig úgy néz ki, hogy a Zita nevet fogja kapni. Zitus most 30 hetes a pocakomba, és remekül érzi bent magát oda bent mert állandóan bulizik, és próbálja kirúgni a 'ház' oldalát.
Én már nem dolgozom, itthon vagyok végre Kristóffal, és készülünk a babavárásra, ja meg persze tanulnom is kell, hiszen ha minden jól megy, a nyáron államvizsgázom. Feltéve, ha sikerül addig megírnom a szakdolimat, ami elég kétséges hiszem, még egy betű sincs még megírva belőle, no de majd a vizsgák után belehúzok :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése