2009. január 27., kedd

Apa 35 éves lett.

A hétvégén apa betöltötte a 35 élet évét (idén ismerkedünk meg pont 10 éve, igaz kellett még egy év, hogy egymásra találjunk  )
Szombaton Zoli családjával ünnepeltünk, itt volt az egész család, szerintem nagyon jól éreztük magunkat. Annyira édes a három gyerek együtt, Kristóf és Angi már olyan jól elvannak együtt, Viki meg egy igazi tündér mindig elámulok, milyen jó természete van. Kristóf elég nyűgös volt, mert nem aludt délután ez meg is látszott a viselkedésén, és elég irigy volt, de remélem, ezt levetkőzi, mire megszületik a kistesó.
Másnap az én szüleim voltak köszönteni, délelőtt megcsináltam életem első tortáját (oroszkrém) igaz a piskóta lap bolti volt, de szerintem így is finom volt. Kiki annyira édes volt, mikor behoztam a tortát és meggyújtottuk a gyertyát, lekapcsolta a villanyt és elénekelte apjának a boldog születésnap dalt, annyira megható volt, nem is gondoltam, hogy ilyeneket tud, ez annyira tetszett neki, hogy vagy háromszor meg kellett ismételni.


1 megjegyzés:

  1. Isten éltesse a 35 éves apukákat! (A miénk egy hét múlva lesz annyi;))

    VálaszTörlés